Men vi lover at I kommer til Disney World

For to år siden sad vi i stuen i Gadevang og trøstede vore grædende piger, mens vi lovede dem at det der med at bo i USA også betød at de nok skulle komme til Disney World. Det var dagen, hvor vi fortalte dem om den kommende store omvæltning og flytning til et helt nyt land, og det var ikke en nem dag. Der var tårer og vrede og drama. Men efterhånden også forståelse og accept. Det hjalp lidt at lokke med Disney World.

Og nu er tiden endelig kommet. Efter lang tids venten og planlægning. Om to ugers tid flyver vi til Florida og Disney World, hvor vi skal bo på Disney-temaværelser på et Disney-hotel, spise med Prinsesser, se på fyrværkeri og klø Mickey Mouse bag øret, stå i kø til forlystelser, spise middelmådig mad og bruge alt for mange penge.

Disney cirkuset kører allerede som smurt. Vi har modtaget personlig brochure fra Disney World med vore  navne og fik i denne uge  personlige armbånd som fungerer som nøgle til hotelværelset, betaling i Disney Worlds butikker og adgang til de mange forlystelser.

IMG_0704

Jeg glæder mig til ferie men har svært ved at forestille mig at være i en temapark i tre dage. Også selvom det selvfølgelig hjælper at tænke på det dejligt varme vejr der venter sydpå.

Pigerne tæller dagene og forventningens glæde er stor. For Esther bliver det sværeste at pakke kufferterne med de rette kjoler.

IMG_0701

Kufferten skal også indeholde lidt ekstra sommertøj, for vi skal også nå at besøge familien ved Juno Beach i Florida og et smut til Miami. Det bliver skønt med endnu en oplevelse og dejligt at se endnu et hjørne af USA.

Man skal holde det man lover.


3 thoughts on “Men vi lover at I kommer til Disney World

  1. Du bliver positivt overrasket, Henny 🙂
    Da vi skulle i Disney World, bare én dag, var jeg sikker på, at jeg ville have dundrende hovedpine inden frokost og efterfølgende hade Mickey Mouse på livstid.
    Hvor tog jeg bare fejl. Det var en fantastisk oplevelse. Og det er jeg sikker på, at I også får 🙂

    1. Tak Majken. Jeg tror også du har ret og har besluttet mig for at gå all in. Jeg skal indleve mig så meget Mickey Mouse og prinsesse magien, så pigerne bliver flove over mig. Det bliver godt!

Skriv en kommentar